Bestelling plaatsen

Heb je als particulier een artikel nodig of wil je als zakelijke klant je voorraad aanvullen? Een bestelling plaatsen bij DutchDo gaat zeer eenvoudig en snel. Bij ons geldt:

  • Wij hebben alles op voorraad. Mocht het product toch niet op voorraad zijn, dan nemen we contact op.
  • Jouw bestelling heb je in de meeste gevallen de volgende dag al in huis.
  • Wij bieden 5 verschillende betaalmogelijkheden aan.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Heb je het product dat je zoekt gevonden op de website? Kies het gewenste aantal en klik op ‘in winkelwagen’. Met je persoonlijke account rond je de bestelling in enkele minuten gemakkelijk af vanuit je winkelwagen.

Stappenplan
Wil je een of meerdere producten bestellen? Volg dan het stappenplan.
Stap 1: Zoek je product op in het menu of via de zoekbalk op de webpagina.
Stap 2: Bekijk wat de levertijd is door met de muis over de voorraadindicatie heen te bewegen.
Stap 3: Geef bij het product aan hoeveel stuks je wilt bestellen.
Stap 4: Klik vervolgens op 'in winkelwagen' en controleer in het winkelwagentje het aankoopbedrag, de verzend- en verpakkingskosten, de levertijd en het totaalbedrag van de bestelling inclusief BTW.
Stap 5: Wil je meerdere producten bestellen? Klik dan in de winkelwagen op 'verder winkelen'.
Stap 6: Staan alle producten die je wilt bestellen in de winkelwagen? Klik dan op 'Naar stap 2 - Uw adresgegevens'.
Stap 7: Heb je al eerder bij DutchDo besteld? Vul dan je inloggegevens in en vink 'gebruik mijn account gegevens' aan. De gegevens worden nu automatisch voor je ingevuld. Bestel je voor de eerste keer bij DutchDo? Vul dan al jouw gegevens in en dan ontvang je per e-mail de inloggegevens waarmee je in de toekomst eenvoudig en snel nieuwe bestellingen kunt plaatsen.
Stap 8: Klik op 'Naar stap 3' - Betaalwijze en controleer of het factuuradres, het verzendadres, de producten en het totaalbedrag juist zijn.
Stap 9: Maak vervolgens een keuze uit de 7 betaalmogelijkheden. Als je kiest voor vooruitbetalen per bank krijg je via een e-mail binnen drie werkdagen bericht wanneer de bestelling in behandeling wordt genomen. Bij alle andere betaalmogelijkheden nemen wij de bestelling dezelfde werkdag nog in behandeling en wordt deze zo snel mogelijk verzonden.
Stap 10: Laat je stap voor stap door het betaalproces begeleiden. Je krijgt dan op verschillende momenten via e-mail bericht van ons. Onder andere wanneer de bestelling is geplaatst en wanneer deze verzonden wordt.

  Op de hoogte blijven van alle aanbiedingen?
Overige links